Subscribe
Add to Technorati Favourites
Add to del.icio.us
Saturday 22 August 2009

Dekat..

Posted by sense of soe...

aku hanya mampu terdiam..
walau hujan membasahi aku..
aku mahu keluar dari sangkar..
tapi aku belum bisa loloskan diriku..

satu aura di sekelilingku bagai syurga..
syurga buatku neraka untukmu..
tapi aku harus bagaimana..
ku x cari,ia datang sendiri padaku...

kalau bumi bercerai nanti..
masih belum mampu ku bersuara...
indah kata dari rupa..
kadang digunakan kadang dilupa..

kalau percaya ku x mengapa..
tapi semua menikam kata..
kata manis racun berbisa..
ku telan sedap, ku sakit pula..

apa yg harus ku lakukan..
aku diperangkap atau ku yang menangkap..
mengapa kini baru terjadi..
mana diri aku pergi..

tolonglah angin bawaku pergi..
pergi jauh tanpa sedari..
ku x mahu lagi menyakiti...
kerna sayang bagaikn mati..

0 comments:

Post a Comment